Jobbet.

Pissig morgon. Men ibland skaman väl ha det också.
Var super jobbigt när T åkte iväg. Jag saknar honom redan.

Jag ska snart sätta av mot skogarna och jobbet.
Borde göra ett ryck och röja bort lite bråte här hemma, ser ut som det gått en tromb i mer eller mindre varje rum.




Jag hann inte klart magen igår. Satt ute till 22 men det blev allt för kallt och mörkat så jag fick ge mig. Den får vänta helt enkelt.




De där med finspakel var ju kladdigt som attan men efter lite sandpapper blev den jämnare iaf, inte helt perfekt, men å andra sidan har jag ju gropar och skavanker på riktigt också ;)




Tröttögat finns med. Jag vill sova. Jag vill ha allt papper på jobbet gjort och jag vill framför allt att det aldrig mer blir en liknande morgon.. Kallt och jävligt. Frost på rutorna!

Ha det fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0