Good morning.




God Morgon.

Idag går bilen mot Öland. Vi har just gjort ett morgon besök på Cloetta fabriken, Det kom med en hel del chocklad ut :) Theo är nöjd och glad i bilstolen. Vi sov på Gytting camping. Så där tyckte jag. Hade svårt att somna och då jag väl somnat vaknade jag av tåget. Men nu är vi på väg till Ekerums camping, tänk att det är 6 år sedan jag var där sist. Hoppas det är sig likt. Jag vill bara komma fram och ställa iordning, så man hittar sina saker. En grej som skaver är att min kamera är borta :S Har lånat Fannys nu på morgonen, men förhoppningsvis ligger den bland alla andra saker någonstans.

Nu vidare till bilen.

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0