Fotboll

Vi har sovit lagomt, och lagomt ska ju vara bäst. 08 valde T att gå upp och det är ju helt ok.
Jag har dränkt hela köket med YES i hopp om att blom flugorna ska försvinna. Vi får se. 
När jag vaknat till liv ska jag tömma Gäst rummet som mot alla odds ska förvandlas till Theos rum DENNA HELG!?

Vi ska slänga ihop en frukost. Det där med brakfrukosten struntar vi i då Johan inte kom hem. Han dyker väl upp. 
Så länge kollar vi barntv och efter varje pogram ropar en liten kille "Mamma Meja, Meja" och jag får gång på gång svara: "Theo, det kommer mera" Och möts av ett leende. :)


 

Vi ska på fotboll idag så Theos nya fotbollskläder passar utmärkt, det är kallt så vi har ett underställ under :P Han svara ivrigt "Aaa" när jag frågar om han vill gå på fotboll som om han vet presic vad det är. Han har varit på två GIF matcher inne i stan med det var ett tag sedan, innan det har han varit på en galet skruvad AIK match i Gävle, men då låg han i Gävle och det var mest bomber, granater ocg galna människor, polis sirener så han minns kanske ljuden? :)
Men vi laddar här hemma för att heja på Erica idag. Det ska bli kul, så länge regnet håller sig borta vill säga.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0