Falun... !?!?!?!?

Tisdag. Jag Theo myser i soffan hemma hos min mamma. Halv 8 var vi på folktandvärden och min moster röjde runt bland mina tänder, uppmanade mig att sluta snusa och plockade bort tandsten. Theo skrek men tillslut fick han hålla min hand och då blev han tyst iaf :)

Vi har röjt i köket och dammsugat här hemma så slipper mamma när hon kommer hem från jobbet.
Jag var helt färdig igår. La mig redan klockan 21. Men nu är förkyldningen bättre.

Imorgon är det möte halv dagen och Theo ska vara med Ronja. :)

Igår kom Johan med trista nyheter som var katastrofal för mig innan jag tänkte efter. Han berättade att det finns inge mer jobb i Sundsvall just nu. Företagen skjuter upp allt på grund av finanskrisen. Ingen vågar satsa och det innebär nu att csn i Sundsvall inte har mer jobb på plats. Däremot finns det jobb. I FALUN!? !?
Traktaments jobb står nu på tur om inte en ängel faller ner. Detta hade inte varit ett problem om det inte vore för mina arbetstider. På något sätt löser vi detta. Theo får några momma dagar extra i månaden kanske. Trist men det finns inte så mycket att göra. Det blir ytterst lite tid tillsammans men ingen av oss har direkt möjlighet eller lust att säga upp sig heller. Det är ju livets gång.


Jag har fel dator med mig och ingen kortläsare så det blir inga bilder denna vecka, vi ska vara här ända till fredag. Ikväll har jag barnvakt och ska spendera tid med vänner. Saknade vänner :)

Nu skriker magen efter frukost.

Ha en fin dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0