2 år.

För två sedan idag (fast det var en Söndag) blev jag mamma för första gången :)
Theo vaknade tidigt idag, kanske kände han på sig att det var hans dag? Men han fick leka lite med farfar så jag fick dra mig ett tag. Det har regnat så fruktansvärt mycket inatt så jag har till och med vaknat flera gånger och trott att taket ska rasa in.

Theo fick ett morgon paket. Det var ett paket från Linus i London, och gissa om det blev succé. Just därför kan jag sitta här och blogga lite. Det var en film, en traktor film ;) Nostagi Grålle.







"Mamma, mamma, titta TJAKTON, o SKOPA"

Eskil, Moster Pia, Jessica, Farmor, Morfar, Mormor (som redan är här) Jocke, Lova och Oliver ska komma under eftermiddagen och fira.

Det blir en bra dag idag.


(Grattis Theo, det finns ingen som får mitt hjärta att må så bra som du)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0