Bilder igen :)



Jag och Theo..
Imorse var jag galen. Febern satt i. 39,4. Det märks inte alls på hans allmän tillstånd men ändå.
Johan ringde VC och så klart får vi samma svar som alltid annars: "Barn är mycket sjuka"
Och jag känner mig trött på det där. Moders instinkten är starkast.
När han var nyfödd sa dom samma sak och när jag tillslut bokstavligen TJATAT till mig en tid hos läkaren visade det sig att han hade streptokocker som krävde stark penecilin. Men vi ska avvakta tills på mändag enligt dessa människor.
Och det går ingen nöd så. Han är inte så sjuk, det är bara det att det känns olustigt att han är frisk en dag och sen sjuk och så är det nästan hela tiden..



Fanny var ledig idag så jag hann med och jobba lite hemifrån. Och dessutom kontaktade jag Timrå kommun för att fråga om sopsortering. Dom hade inte kommit långt med den frågan verkade det som.







Jag har målat också. Sista lagret.. Tack och lov. Fick tillbaka blommbrädorna också.. Nu ska Johan bredspakla ikväll så åker tapeten upp imorgon. Men så less jag varit på denna panel :P






Får smått panik över röran som är hos oss, för att inte tala om hur garaget ser ut. Om tanken är att det ska gå in en bil ett sånt tycks inte vi fattat poängen. ;)




Men jag hade ju proffs hjälp så det gick ganska bra.





När morfar kom blev det succé. Theo jublade.



Och vi gav oss ut på en promenad efter lunchen.



Det har varit och är super fint väder och jag hoppas det håller i sig!






Jag har plockat lite mer påskris och imorgon ska jag ge mig ut igen för att plocka ihop lite till farmor :)

´





Nära till älven där det kryllar av svanar och skogen är min granne. Jag fullständigt njuter av varje sekund här ute!



Den här dagen tar sitt slut och jag ska sätta igång att måla hyllorna på mitt blivande kontor..



Ha en fin kväll.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0