Försöker komma iordning.



Ja vi försökt göra något av den här dagen. Fått upp tre flyttlådor (bara 15 kvar i källaren) och dessutom har vi dansat till Melissa Horn i köket. Theo bara älskar spotify.




Mellan varven går någon av alla miljoner katter förbi här ute, Theo mjauar och vinkar och har sig. Jag har ställt en blomsruta på altanen om dom skulle komma för nära. Jag tycker inte om katter och allra helst inte dom som behagar att kissa på mina stolsdynor eller skämma min Doris. Men Theo har gillar dom ;)



Jag gillar heller inte gult så vår påsk går i grön :)





Även postgubben ska få lite påsk, så jag och Theo gjorde iordning en zinkkanna med lite ris till den också :P

Nu sover Theo och har gjort det i snart två timmar, jag har pysslat lite i källaren och så fort han vaknat ska vi till apoteket och citygross. Vädret är dåligt och det är glad för en dag som denna, vi måste ändå hålla oss inne så mycket som möjligt.. Men imorgon och framöver får gärna solen titta fram lite extra.

Jag gav mig på ett försök att maskera panelen med Theo, hade velat fått det klart innan helgen. Men det var en dålig ideé, för allt eftersom jag tejpade drog han nöjt bort den.. Får invänta dagis tid ;)

Nu låter som att lillen är på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0