(Letar jämt efter såna, finns ingenstans)

Jag har bestämt mig, fick en drös kommentarer och jag ska göra de den där cellprovstagningen.


Johan kom efter att ha tränat, vi käkade rester och sen busade vi en massa med Theo



 

Han jagade mig mig hårborsten och skulle borsta mitt hår, problemet var bara att han slog den mot mitt huvud, så om syftet var att fixa till mitt hår eller helt enkelt banka sönder mitt huvud är frågan? ;) ¨

Vi bestämde oss för att gå ut.




Jag var för ovanlighetens skull sist ut, men jag hade tvätt att fixa. Theos kläder var i stort behov av tvätt.
Men till slut kom vi iväg..




Som salt i såret efter dåliga nyheter fick jag syn på hoffmaestros bil.. Dom har spelning ikväll på Stadshuset. Varför är inte vi där? Dålig planering och nästa månad kommer bli hel knasig för oss så hoffmaestro får vänta.





Vi gick ner på stan och knallade runt. Sundsvall är en fin stad. Jag mår bra här.




Johan och Theo, mina favoriter.

När vi kom hem somnade Theo direkt och vi kollade Idol. Vips så vart det hockey. Elitserien.
Jag hamnade här. Men då Johan har sov morgon imorgon ska jag snart lägga mig. Känner mig ganska trött. Eller väldig trött. Imorgon ska vi till Drakborgen med Theo, det ska bli spännande att se vad det är.



jag tänker på dig ofta min vän!
 på att du alltid sjunger,
hur härligt du skrattar,
att du går barfota jämt,
att jag alltid lånade dina brallor
 (letar jämt efter såna, finns ingenstans!),
att du skämtade och pysslade och var på härligt humör!!


Men dom orden avslutar jag kvällen och ser fram emot en bra dag imorgon.
Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0