SecondHand


Dagen blev kanon.

Sandra hämtade mig i vrål åket. Skulle mamma veta vad mätarn stog på skulle hon bli vansinnig, skojja!
Vi bytte bil efter en stund. Jag fick träffa Sandras mamma också, Trevliga Carina!

Vi käkade lunch på hagakrogen som är vårt stammis ställe ;)





Vi åkte till en sko affär, jag blev helt såld. Hittade ett och flera par skor som jag vill vill vill ha. Men det kostade mer än vad jag kan lägga på skor just nu. Jag älskar skor och har ganska många. Men dom var perfekta. Bra vinterskor och snygga. Praktiska och sköna. Får vänta och se hur det blir med dom..






Sandra hjälpte mig super mycket idag. Hon tog sig an Theo direkt och dom tyckte bra om varandra.
Vi hade någon bajs incident där ett tag, men vi styrde upp det ganska bra.

Vi hämtade Theo på dagis, han hade haft det bra, Sovander hade inte gått på räls men han var vaken redan vid 04.30 så det var inget oväntat.

Vi åkte till Erikshjälpen och fyndade lite.





Söta små tofflor till Theo som blir perfekta i vinter. 9 kronor!




En super fin fleece dress. 19 kronor!

Handlade till mig själv också för 47 krornor.
Jag älaskar secondhand. Det är så otroligt kul att fynda.


När jag kom hem busade jag med mitt troll här hemma.
Johan kom hem och då satte jag igång och städa (igen) och sen startade jag upp middagen.
Vi käkade en super god wook med grönsaker och kyckling. Super gott.

Theo har nyss somnat och vi ser idol.
Kanske blir en tidig kväll.
Jag ska drömma om mina skor!

Ha en fin kväll.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0