RÖSTA!

God morgon.

04.30 är inte en ok tid att kliva upp, men tillskillnad från alla andra dagar var jag ganska "pigg" idag.
Johan hade lite sovmorgon så jag och Theo smög ut och slog på en film.
Kanske berodde det på att Sandra var här igår och förgyllde vår kväll :)




Lite trött öga, men bara lite.

Vi såg film och åt banan. Sen lekte vi med Hunden som Theo fick av Flisan då han fyllde år. Det är en storslagen favorit för tillfället då han upptäckt att han kan få den att låta om man trycker på nosen ;) Mindre favorit för föräldrarna :) Jag gruvar mig inför då han ska upptäck pianot han fick av pappa. Jisses vilket liv det kommer bli här inne! Haha





På morgonen tackar jag "drömmarnas trädgård" dom hjälper mig att komma iordning. Varje morgon, samma sak. Samma musik och samma "Malkkapakka" snack. Men jag hinner alltid sminka mig lagomt till Theo har tröttnat.




Nu är det full rulle här hemma. Jag och Theo är redo för dagen.
Han ska till dagis och jag ska ut och ragga Corvette med Sandra.
Handla lite prylar.

Sen är det helg, underbara helg.
Minns inte sist vi hade en oplanerad, ledig och kravfri helg tillsammans.
Lekparken, Drakborgen, Sen god middag, och massa annat kul finns att ta sig för.
Men vill bara vara, så kan vi det med!

Det enda kravet, ett viktigt sådant: RÖSTA.
Här hemma har vi vilda disskutioner och är ganska oense, vi kommer förmodligen rösta olika.
Jag ska jobba på Johan lite, har några dagar kvar.
Men se till att RÖSTA ni med!
På söndag ska vi ha valvaks fest. Jag gruvar, känner att jag kommer förlora.
Men fest blir det ändå.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0