Kliver av..

Imorgon slutar jag jobbet. Jag ska luncha hos mormor med min Kusin och Eskil innan jag åker hem för att hämta Theo på dagis. Jag saknar dom super mycket och det ska bli skönt att komma hem till familjen.
5 dygn tär på både psyke och kroppen, trots att det är världens roligaste jobb.

Imorgon ska jag leka med Theo hela dagen och sen fixa lite hemma. Åka på Ikea och köpa ett skrivbord och sen fixa min super mini lilla kontors plats i vårt gigantiska sov rum.
Jag kom ju över en antik spegel på blocket som passar super bra in i sovrummet också, men det är fortfarande lite fix där inne.

Den här vecka ska bli super. Jag ska njuta av att vara hemma, träffa farmor och dom andra och bara låta dagarna rulla. Jag är i övrigt ganska less, men jag tänker inte grubbla mer.

Ekonomin är fixad och redovisad. Överlämning imorgon. Jag har packat ihop. Fixat alla papper.
Jag planerar. Som vanligt. Jag älskar det. Nu är det roliga saker iaf.

Dagens trista:

Jag åkte och sa Hej då till Ronja. Hon har fått jobb i Norge, åker ikväll.
Känns som allt det gick så fort. 2 av mina 3 bästa vänner bor nu där och det gör ganska ont att inte kunna åka dit hur som helst för att hälsa på och träffa dom. Men jag ska hitta en lösning.

Då jag lämnade Ronja satt jag i bilen med en av ungdomarna och kämpade för att hålla tårarna tillbaka, men jag avsöjades. Dom ord som sas var "Ni pratar om att visa känslor så du behöver inte känns så, jag förstår" och den unga personenhade väldigt rätt. Jag är ju inte mer än människa jag heller. Så det kom en liten tår och sen var det bra. Men visst gör det int att inte kunna träffa sina närmaste vänner. Inte ens kunna prata knappt. Men jag är GLAD för deras skull!

I oktober ska jag på utbuldning i Umeå så då ska jag träffa Melissa. Om jag får tag i henne någon gång.
Det blir kul!


Nu ska jag fixa det sista pappersarbetet och sen lägga mig.
Ska överraska Johan imorgon också, så jag har mycket att se fram emot :)

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0