Vändningar.

På Jobbet.

Ett bra pass..
Vi gör vinter på vittra och alla är grymma på att hjälpa till.
Jag har en skit bra arbetskollega att arbeta med och det känns bra.
Jobbet flyter alltså på.

Hemma.

Vi har fått vår soffa. Efter TIO veckors väntan. Johan skickar mms och jag ser att vi fått fel leverans :( Det var fel ryggstöd till den. Jag höll på brinna upp av ilska men Johan styrde upp så vi ska få dom rätta, tillsvidare får vi ha det som det är. Vardagsrummet blir fint iaf!
Johan och Theo är lite små sjuka och jag tycker synd om dom. På måndag ska jag åka hem och ta hand om dom.
Veckan som kommer blir det massa bilåkande. Utbildningskonferans, personalmöte mm.. Sen Umeå med mera studier. Är glad att jag har en GRYM pojkvän som ställer upp!

Dessutom måste jag OFFENTLIGT och HÖGT tacka Carina, hon har varit fenomenal dom senaste veckorna.
Tafit ner mig på jorden, "tvingat" mig se problem från andras synvinklar och gett mig bra råd. Jag är en sån som ser allt i svartvitt, då kan det vara bra att beblanda sig med dom som ser allt i en vinkel. Det har varit en svacka men det vänder nu och det är mycket tack vare den hjälp jag fått.

Jag har två dygn kvar här. Är tacksam för att jag har ett så bra jobb. 
Borta bra, men hemma bäst! Vi kör på och fokuserar på det roliga iställer för att lägga vikt på motgångar.

Den 6 oktober kom Emma och Peters lilla Prins. Så fin.
Jag blev så chockad när jag som vanligt när jag åker mot jobbet ringde Emma, och hon säger att hon ligger på förlossningen med lille Kian på magen :) Är så glada för deras skull och längtar tills vi kan ses



"Det är en dubbelgångare av pappa Peter"
Grattis till er :)


På måndag, så fort jag får teckning ska jag ringa Ronja, så konstigt att inte kunna prata dagligen, men då jag fått hem skype ska jag bombo henne :) Fick en dos av hennes mamma igår! Men Norge känns lockande just nu, en påhälsning efter jul ska jag se till att det blir.. Men det är så lååååååååångt dit.


Nu ska vi elda lite här. Elda bort sommaren bråte och välkommna vintern, för på tisdag ska det komma snö :)

Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0