I Gävle




Theo som gjorde nummer 2 imorse, jisses vad han kan ;)
Vi åkte ner tidigt dag på stan. Johan pappa skulle handla skor och nya kläder.
Jag gick på presnt jakt till Kian. Hittade massa fina saker, vill ha vill ha vill ha..







Nybliven mamma som strålar!


Efter vi var klara kom Emma, Peter, lilla Kian, Carina och Anders. Vi gick till Waynes och fikade och umgicks.




Det var så klart super trevligt. Och Extra speciellt då det kommit en ny i gänget.
Han var så fin. Svårt att inte längta efter nästa.. Var tvungen att tänka på dom tidiga mornarna, halv tasiga sömnen och det som är ganska tungt för att inte bli allt för sugen på ett nytt liv ;) Han är ju för söt..



Jag minns knappt hur man håller så små barn, dom är så ömtåliga. Han ville ha mat så det blev en snabb sväng i mitt knä, kanske får jag syta lite mer ikväll :)



Theo har ju lika bra smak som jag och det märks att han är extra förtjust i Carina :)
Vi satt i flera timmar och språkade och drack kaffe (inte vi som inte dricker kaffe)
Tillslut slet vi oss åt olika håll med inriktningen på att ses ikväll igen. På Akropolis,
grekisk mat och gott sällskap. Kan det bli bättre!?

Ha en trevlig kväll. För det ska vi ha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0