Tisdag.

Här hemma är det full rulle.
Theo springer runt som en galning åt alla håll och kanter.
Johan gör sig iordning, Fanny surfar och jag sitter här.

Pappa är på ingång och ska lägga Theo ikväll. Vad jag och J hittar på återstår att se, vi har faktiskt inte planerat något.

Jag Fanny Pappa och Theo var i Birsta idag och flanerade.
Trevligt.





Imorgon åker jag på jobb, och jag ser fram emot det! Blir ett spännande möte  under passet.
Nästa pass kommer jag inte jobba, utan jag kommer få betalt för att utbilda mig och bo på hotell ;) Det är ju inte helt fel heller. Dessvärre kom litteraturen på posten igår och det var ju en del att läsa skulle man kunna säga. Men det är intressant iaf :)

Tvätten har pappa tagit hand om, kändes ganska lyxigt att tvättmaskinen gick sönder när han sa, lämna det där här så tar jag hand om det. Snällt! Imorgon kommer Mormor, jag hoppas vi hinner ses.
Hon ska hämta och lämna Theo på dagis i dagarna två så det slipper bli så sent imorgon och tidigt på torsdag.

Nästa vecka är det utbildning igen, den tråkiga av dom, haha. Uppgiften ska vara inlämnad på måndag så det börjar bli på tiden att mogna in i den där soppan.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0