Kocken..




I väntan på moster nere på stan..
Vi tog en långpromenad där nere och det blåste lite snårigt men härligt ändå..



Nu är vi hemma och vi har busat med Theo så han skrattar högt. Han skrattade så han tappade andan nästan när Johan jagade honom genom lägenheten. Härliga unge. Just i skrivande stund fixar Johan god fredagsmiddag. Rostade grönsaker och fläskfilé. Mums..




Efter allt busande var det någon här hemma som var VÄLDIGT trött. Theo orkade knappt äta upp vällingen och jag undrar om jag kommer få sota för detta imorgon bitti, att han somnade så tidigt ikväll..
Aja, det går nog ändå.


Jag ska kika vidare på postkodmiljonären. Duka upp för mysig middag. Sen ska jag se idol och sova.
Imorgon ska vi ner på stan och handla skor till Theo! Dom han har nu är alldeles för kalla.

Ha en fin kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0