"Ibland kan jag fundera på om det är jag som psykiskt sjuk.." HAHAHAHA









Dagen har gått galant. Hur intressant som helst. Stötte på en del problem men det löste sig. Jag är redan nervös inför eximinationen dom två sista träffarna. Men det ska gå bra. Jag har lovat mig själv det.
Jag har utmanat mig själv hela dagen. Spelat rollspel, antecknat och lyssnat febrilt för att lära mig.
Trevliga klasskamrater och duktiga lärare. Ser fram emot morgondagen..

Jag har fått uppgifter med mig hem som jag ska lära in tills imorgon. Får se hur det går då mina ögon går i kors snart :)






Jag älskar hur hon kliver in i hotellrummet "Meeeen Heeej!, är det lungt eller?" (samtidigt som hon knäpper upp brallorna och sliter av sig jeansen, bäddar upp andra sidan av sängen) och säger fortsättningsvis "Vi chillar här ett tag va!?"  Haha, hon slutar aldrig förvåna mig denna Melissa..

Vi har pratat oavbrutet i fem timmar, först här på rummet sen spenderade vi kvällen på olearys, tills dom stängde. Hur trevligt som helst. Så skönt när man söker ord på känslor som en vän kan finna på nolltid, ja vi har pratat om allt mellan himmel och jord och skrattat åt oss själva så stått härliga till...

Då båda hade plugg blev det ingen uppesittar natt direkt, men kanske hinner vi ses en sväng imorgon också.
Blev inte mycket av upptäcktsfärd i Umeå denna dag så vi fastnade här, men det var lika roligt för det.
Jag kommer sova gott inatt.

Gör det ni å!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0