Fredag.

Fredag och helgen är här.
Jag har pluggat en del, men sitter fast.
Har en klump i magen inför tisdag och det här är nog första gången sen gymnasiet som jag tvivlar på om jag verkligen kommer fixa detta? Aja, det är ett senare problem.

Veckorna rusar iväg och det går fort. Det är snart vinter. Kallt har vi i Sundsvall. Kallt som tusan.
Även idag har jag hubbit med en del. Lämande Theo på dagis och därefter har jag packat, lagat mat, gått en morgon prommis med syster till affären och målat klart Theos bord och stolar.
Nu passar det som handen i handsken i vårt kök. :)





Innan dom fick färg var dom ganska tråkiga..





Men nu ser dom bättre ut..




Matchar både mattan och vårt egna köksbord och stolar.
Ska bege mig mot Fyndis när jag kommer hem och se om jag hittar nått annat roligt som vi kan förvandla. :)




Jag har smällt i mig avocado. Så otroligt gott!


Gjorde även en chiliconcarne och som bilden visar i hörnet så fuskar jag.
Jag använder pulver mix, inte bara för att det är otroligt bekvämt utan för att jag helt enkelt inte vet hur man gör annars.

Theo var trött imorse.. Men ändå på bushumör.
Jag hoppas verkligen den här bilresan går bättre än sist.
Jag blev alldeles svettig förra gången vi åkte långt och han blev rastlös.
Ska samla ihop en påse med nappar och leksaker som han kan roa sig med.










Ha en fin helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0