Fredag..

Våran höjdpunkt tidig morgon.
Ibland skrattar jag så jag får ont i magen för ungarna är så söta när dom sjunger..

DAGENS VISA
 

Theo somnade ganska sent igår, så han sov nästan till 07 idag :)
Men just för tillfället är det fullt ös. Han har fått klossar att leka med och som ett hus där man kan släppa ner klossarna, otroligt uppskattat, han har inte lekt med något annat sen han fick dem.

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lungt. Ska packa lite åt Theo som ska åka med Mormor till Ramsele och bli bortskämd gissar jag :)
Om mamma inte kommer så sent ska jag ta mig till Birsta och byta däck och handla hem mina skor.
Köpa hem en flaska vin för ikväll ska jag och J ha fredgasmys framför Idol, och faktum är ju att jag kanske till och med lyckas se hela eftersom jag vet ju att jag inte behöver kliva upp särskillt tidigt imorgon ;P 

Åhh nu kan jag lova att det luktar S K I T här hemma.. Dags att göra en insats i blöjbyte.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0