Fina dagar.




På lördagen kom Jessica och Eskil hit :) Vi tog det lungt hemma med ost och kex under kvällen och surrade tills ögonen blödde på kvällen, tror vi satt uppe till tolv tiden och hör inte till vanligheten här hemma, men det var så trevligt.







Grabbarna käkar frukost tillsammans, Theo sm'ller snabbt som blixten i sig maten och sen vill Eskil dela med sig av hans :) Så Theo tjänar på att ha Eskil här för han får mer av allt.










Vi packade ihop oss till Birsta, lunchade på Ikea och var där ute hela dagen.
Pastan på Ikea uppskattades av grabbarna, och vi mammor fick shoppa och ha skoj :)




Då vi kom hem tog vi en promenad till Coop för vi ville ha frukt fest. Varsin pulka så gick vi.
På tillbaka blev det motvind och två griniga killar. Men väl hemma var dom så nöjda av att ha varit ute en stund.







Det är skoj att se dom leka nu när dom är lite större. Dom lär varanda massa olika hyss.




När Jessica och Eskil åkt igår kom, Jonny, Mamma, Fanny och Molly hit. Vi käkade middag sen drog vi på en raggar runda. Det är kul att ha folk här.

Nu på morgonen har mamma och Fanny åkt till sjukan. Jag ska lämna Theo på dagis om en timme, för jag åker med hem till Ramsele idag.







Men det mest otroliga är att inatt, inatt, inatt har min fina lilla kille fått sova HELA natten.
Och vi med så klart. Även om han somnade ganska sent så känns det helt otroligt att hela natten gått utan att vi vaknat. Jag ringde och frågade Johan om det var han som lyft över Theo till oss, men han minns inte och inte jag heller. Men inget skrik, ingen vychning.. bara sömn. Om det är fiskleveroljan eller inte vet jag inte.. Vi får väl se..





Nu ska jag göra oss lite klara och sen packa.

Ha det gott.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0