Inte nu längre..



Jag har eldat slut alla ljus.
Tagit en dusch och blivit på bättre humör. Inte lika bitter längre.
Om det var duschen eller Melissa och Fannys röst som trollade vet jag inte.
Kajsa Kavat stundas och Melissa fyller ju år. Kalas!
Jag fick ut min komp tid och allt fungerar så som det ska. På måndagen åker vi tillsammans tillbaka, kvällen stundas föräldramöte (hur sjukt många vuxen poäng är inte det?) Jag och J ska på vårat första föräldra möte, och så klart inleds mötet med en film på våra fantastiska barn. För dom är ju fantastiska även om dom inte sover.
Moster blir barnvakt och även tisdagen är planerad. Jag är nevös. Ofta om jag vill något lite för mycket blir jag så besviken om det inte blir så som jag vill Just som ett barn. Mamma har ofta påpekat att jag måste träna på att inte bli så besviken (eller ta ut en seger i förskott) . Men den här gången ska det bli som jag vill! Annars, ja jag är ledsen men jag kommer förmodligen bli sjukt besviken ;)




Jag vet inte alls, men jag tycker vi har kallt här hemma. Det pendlar sjukt mycket men jag vet ju inte ens vad som är normal temperatur att ha. Men 18,8 är väl kallt?




Jag har ÄNTLIGEN office på min egna dator. Det spritter i fringrarna att använda sista licensen till vår privata ;) Men då får jag nog vackert öppna börsen själv är rädd.. Tillsvidare använder jag lill datorn till jobb. Fattar inte hur jag inte kunnat haft det på den andra datorn, den är verkligen sjukt skönt. Å andra sidan om man ska gå och bli underkänt liks förbannat kanske det kvittar ;) Hmm, jaja, har mailat högsta hönset och bett om hjälp (igen) Jag fixar inte högskole studier på egen hand.




Årets julkort är beställd. På photobox får du 150 bilder gratis.
Frimärken är nog dyrt och kostnaden det landade på ifjol vill jag inte ens tänka på.
Så i år kör vi budget :) Kortet i sig var ju en aningens svårare att få till i år också då en egen vilja och en rörelsekapacitet utan dess like trädit fram. Men han är lika fin ändå ;)



Förra året klämde jag i Theo i en för liten tomtedräkt, han var helt stum och fundersam över vad sjutton det var jag gjorde med honom :) Men han var iaf stilla. I år fick Johan spela apa och muta honom med kakor för att han skulle sitta stilla :)






Klockan är snart slagen för att hämta hem vilddjuret och vi hoppas på en bra/bättre eftermiddag.
Förhoppningvis hinner morfar hem i tid så vi kan se bio. Jag känner mig laddad.


Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0