Sista minuten..



Vi hade det trevligt igår. Jätte mysigt med middagsbesök..
Theo tog tid på sig innan han ville somna igår, ont i magen och fisig. Men till slut somnade han och sov ändå till tjugo över  sex i morse, då var det fullt ös igen.
Jag har haft en evighet på mig att byta till vinterdäcken på bilen. Idag hinner jag inte, eller jag kan inte eftersom Theo är hemma och jag inte har någon bilstol i min bil. Så jag fick trycka in mig på en kärvig tid imorgon bitti innan jag åker på jobb. Varför har jag börjat med att skjuta på allt in i sista sekunden, jag har aldrig varit så förut!? Jag gillar inte riktigt den nya sidan av mig själv.




Theo har busat på morgonen, men han har varit trött också. Jag gjorde ett försök att sova ner honom, men då jag lagade mat och pratade i telefonen samtidigt gick det inte någe vidare. Fick göra ett nytt försök senare..





Han gillar skor denna kille!
Nu ligger han och sover gott i vagnen och jag ser på efter 10,
har diskat och förbredd middag, små packat och grejjat med kvitton. Ligger som sagt efter en del på jobbet så jag gissar att det kommer finnas många "att göra" på listan detta pass..




Men jag är glad att jag haft Theo hemma dom här två dagarna. Vill passa på nu innan jag åker igen.
Ska försöka sno åt mig en tvätt tid så jag hinner med att tvätta någon maskin ikväll till mina grabbar.
Mitt eget kan jag tvätta på jobbet..

Idag ska pappa komma hit en sväng medans jag och Johan ska på ett uppdrag. Men efter det blir det en stillsam kväll.


Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0