Onsdag kväll..

Dom är på fotboll. I november, I snökaos.
Gävle möter Sundsvall.
Jag skrattade innan dom åkte. Pappa hade lämnat halsduken hemma för han kände sig som en tönt.
Men han övervägde att ha täckbyxorna på sig, samtidigt som Johan inte "pallade" knyta på sig vikinga kängorna.
T *NTAR ;) haha.. Det blev alltså varken täckbyxor eller vinterskor. Dom står antaligen där nu och ångrar sig och huttrar.

Theo har just somnat, han fick majsvällning i hopp om att han ska få sova inatt. Vill inte att han ska ha ont!
Dessutom börjar mina påsar under ögonen bli skrämmande svåra att dölja. Men nu håller vi tummarna för bättre sömn till oss alla.

Jag har tänt ljus här hemma och kollar just nu på bonde söker fru. Väntar febrilt på berg flyttar in och har bestämt mig för att orka med att vara uppe till 21.30, minst.




Imorgon ska jag ta tag i städningen.. Johan tyckte vi skulle putsa fönstren i sovrummet :S Haha.. Glöm det, det är svin kallt ute och snöar konstant. Jag putsar inga fönster nu, det vore overkill ;)
Men annat finns att ta tag i. Däremot blev jag nyss skit sur då jag insåg att jag glömt både porslinslimm och farsdagskortet på jobbet :/ Klantligt som 17.

Snart kommer bion som både jag och Johan vill se. Cornelius :) Ska bli otroligt spännande!
Minns inte sist jag var på bio. Däremot minns jag sist jag hyrde film, och jag minns när jag kom på det också. IGÅR! OK kommer vara sur på mig. Jag som bad honom ta det på mitt konto istället för jobbet för då skulle jag inte glömma (!)

Imorgon bitta ska jag se till att skotta fram min bil. Minns aldrig vad jag skrivit för tider på Theos dagis så nu måste jag börja dubbel skriva för att minnas. Måste bara komma ihåg att skriva av det för att sen inte glömma igen.. Mycket att komma ihåg.





God Natt.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0