Onsdag.




Då var det onsdag. Vi är uppe i samma sekund som Johans väckarklocka ringer.
Men upp ska vi ju ändå så vaknar vi inte av den vaknar ändå Theo samma tid drygt ändå.




Vi hade en bra kväll igår. Jag orkade inte med att plugga då jag var så sjukt trött så efter att vi varit och gjort några ärenden lagade Johan middag. Kycklig och ris, och efter det var det god natt. Iaf för mig, jag slapp disken och allt. Så härligt. Johan däremot låg och läste till 00 ungefär.. Han är inte den som gillar att läsa, men det var kanske en intressant bok ;)



Idag ska jag lämna Theo på dagis. Jag hoppas att det går bra. Vi ska strax göra oss klara och gå men han käkar frukost för fullt :)




Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0