Lördag

..en miss.


Vi åkte till Sollefteå för att hänta styre till cross och gå till optikern men båda hade stängt. Glömde att det var sollefteå. Jag är borskämd med Gävle och Sundsvall som iaf har vettiga öppet tider.
Bittra åkte vi hem igen. Sen blev allt bra :)

Jag har kommit fram till jag har världens bästa jobb. Den enda nackdelen är att jag har svårt att hålla mig vaken så här sent (01.05) ovant. Men det går ju det med..

Saker börjar ordna upp det känns det som och jag har haft mäktiga sms konversationer som fått mig att tänka framåt, jag har stora drömmar och jag hoppas hoppas hoppas dom går i uppfyllelse. Tills vidare drömmer jag bara. Jag börjar längta kraftigt till julen. Så mycket att jag faktiskt tagit kompledigt för att kunna delta på kajsa kavat. Och mamma är så klart snäll och är barnvakt under kvällen :)


Carina och Theo, hon är en av hans favoriter :)


Har ingen privat telefon för tillfället då jag jobbar.
Jag aknar Theo så jag tror jag smäller av. Hör hans lilla taniga röst i telefonen "mama mama mama"¨

Jag smälter.
Nä fy tunsan nu ska ja kasta mig i säng.

Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0