Lång dag..

Pappa kom över en sväng och vi tog en tur på stan. Härlig morgon promenad.
Nu är vi hemma igen och jag och Theo har busat på hans rum..
Han är ganska snorig men inte alls som förra gången, vi håller oss inne resten av dagen och busar bort snoret.

Jag vill börja måla mina grejjer, men det finns inte tid. Ikväll efter att pappa och farmor varit här och ätit måste jag sätta mig och lyssna ikapp på en av föreläsningarna. Känns sjukt omotiverat men ack så viktigt.

På onsdag åker jag på jobb. Har en del att ta igen då jag inte varit där på länge. Dessutom håller jag min första art lektion förmodligen, känns lite nervigt. Hemsidan är uppdaterad, jag är stolt över att ha en egen sida där jag presenteras som ART instruktör :) Super spännande.

Nu är det dags att vika tvätt, eller iaf börja ladda inför en så tråkig uppgift ;)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0