Jag har..



..ett vackert barn.

Idag har jag varit till Östersund, skojigt förutom att vägen är ganska otäck, men vi tog oss fram och tillbaka.
Det är lungt på jobbet. Har fått mms av Johan, Theos dagis bilder har kommit och han är bara så vacker. Finast i världen. Fick även bild på Theo när han sitter i bilen under kundvagnen på ica och skrattar, men det suger för jag får inte  in bilderna från mobilen.




Däremot hittade jga lite gamla bilder. Jag saknar Theo otroligt mycket under mina arbetspass. 5 dygn är ganska lång tid. Det som gör att det är värt är att se hans leende när jag kommer hem och blir mött av uppsträckta armar. Det är guld.




I övrigt är det kaos. Förtillfället känns det kaos. Men det löser sig alltid till bästa, frågan är bara vad som är det bästa i alla fall? Hur som helst så är jag på jobbet nu och det går kanon, trevlig stämning och kreativa ungdommar. Imorgon ska vi ha vår traditions middag som vi gör varje pass. Pelles kalkon middag :)





När jag kommer hem ska jag ha Theo hemma och vi ska till lekparken och busa.





Min minigris som var så morgon trött när han var mindre, varför höll det inte i sig? ;)


Nu ska jag sova så jag mäktar med morgondagen som jag vigt åt tvättstugan och markservis.
Ha en fin morgondag.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0