Hemma hemma hemma...

Det är härligt att komma hem till en prins som är så där mysigt mammig :) Som vill kramas, mysa och allt som jag längtat efter!

Natten har varit lååång. Theo har sovit dåligt och det har varit svin kallt. Längtar tills i helgen då det kommer folk så det blir lite vämre här också :) Gick av och an inatt och försökte få upp någon värme under täcket mellan varven.. Nu är det morgon och vi har varit sen klockan 06, minusgrader och kallt ute. Theo är hemma en feberfri dag från dagis och han är fortfaranade lika mammig, nästan på gränsen till att det blir för mycket :) Jag fick knappt diska. Men nu är barntv igång och alla leksaker spridda över golven, som vanligt med andra ord :)

Jag ska försöka plugga ikväll. Jag ska ta mig två timmar till utan undanflykter och så ska det bli.
Imorgon ska vi träffa Alexandra och Algot. Det blir trevligt.
Ska försöka få undan en del av städningen under dagen idag så är det gjort.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0