Glädjeämnen

Idag började min morgon kasst. Jag skulle åka hem tidigare men vissa grejjer inträffade så jag klev upp SJUKT tidigt i onödan och andra dåliga ting. Men så läste jag i en annan blogg Edvins mammas blogg där hon skriver om saker som hon är glad för, jag ska ge mig på samma för att bli mer postiv. Kanske ska jag till och med köpa en bok och skriva i den värje morgon just för att finns dom glädjeämnen man så lätt glömmer.


Idag Måndag är jag glad för:

* Att jag får komma hem till min familj efter fem dygn hemifrån.

* Att jag är ledig tio dagar.

* Att vi har en helg framför oss med 0 planer

* Att jag lämnar över med gott samvete.

* Att jag har lite julproject att pyssla med

* Att det snart ska julpyntas.

* Att jag ska få vara med på kajsa kavat i år.

* Att jag åker hem med en bra inställning till vad som ska ske.

* Att jag har en underbar familj

* Att jag ska köpa en ny termostat till bilen snarast
.

Jag ska styra lunch strax sen rulla hemåt och hämta mitt mini troll och kramas och pussas hela dagen och kvällen. Pappa ska komma och passa Theo en stund på eftermiddagen medan vi ger oss ut på äventyr.

Nu ska jag fortsätta göra det jag är här för.

Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0