Sundsvall..


Den sista veckan blev denna väska min räddning.



Underhållande leksaker :)



I torsdags föjlde jag Maria och Carina för att luncha :)





Fredagmorgon och vi sliter oss ner på stan med tung packning.


Spännband från GävleRörTeam fixade så bilstolen fick följa med ;)




Pappa hämtade oss i Huddik, tack och lov. Att åka tåg ensam var ingen höjdare.


I sudnsvall var det Sommar och jag kunde inviga mina gladiator skor :) Härligt!



Theo vilade lite...


För att sen vakna och avara på topp ;)


Vi gick på stan och handlade.. Sundsvall har verkligen förändrats. Till det bättre!





Vi har haft en kanon helg i sundsvall! Verkligen.
Grillat, pratat jobb, promenerat. Och massa annat skoj!

Hemvägen var vidrig.
Folk som inte vill höra barnskrik: BOKA FÖR DAN BILJETT I TYST KUPÉ!
Det är så klart irriterande med ett barn som skriker, men sätt er då in hur stressande det är som förälder!
Det finns idioter mest överallt men dom lyckas alltid hamna brevid mig också.
Tack och lov var Johans kompis, Adde och hans tjej och hennes familj i vagnen brevid så han kunde hjälpa mig med min väska. Sista gången jag åker ensam på SJ. Varför tar dom inte barnvagnar på bokningen av biljetter? Kanske vore en lösning för att slippa sistuatinen med fyra barnvagnar i samma vagn, då det knappt får plats med en.. Det var hur skönt som helst att komma av det vidriga tåget, med vidrigt elaka människor. Jag och Theo struntade i griniga gubbar och gå tränade i bistron istället!

Fast det kändes lite tråkigt att lämna pappa och sundsvall.
Johan kom hem SENT inatt. Och har åkt på jobb idag. Längtar tills han kommer hem!

Jag ska på stan med Tessan och Flisan nu så jag ska göra oss klara så dom slipper vänta!

Ha en fin dag i solen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0