Semester planer och utvliad till 100%

Hemma igen..
För att stanna.

Har haft en klockren helg.
Vi åkte upp tidigt igår morse.
Kurs hela dagen. Jag brukar som jag förmodar att dom flesta gör, tycka att det är samkvämen som är trevligast när man åker iväg och kursar hemifrån? Att grilla korv tillsammans och bara sitta och surra, spela kort och allt man kan ta sig för.
Jag kände mig ohyggligt sliten, deprimerad och ångestfylld när jag åkte dit och den änslan hade jag hela dagen.
Påsarna under ögonen var vidriga och jag var helt örd i botten. Härdade ut hela dagen på förläsningen om folkbildning. Men när vi slutat la jag mig för att läsa med orden: "Jag ska bara tuppa en timme"

Vaknade 6 timmar senare. PANIK. Men gånget var fortfarande vaken.
Jag steg upp och kollade, ände mig slakt fortfarande så jag gick och la mig igen lika fort och vaknade  klockan 07 imorse av Nicklas väckarklocka! Gissa om jag är utvilad!?
Har nog ALDRIG sovit så länge. 14 timmar nästan..

Så dagen idag har jag varit som en ny människa.
Vi fick sluta redan vid 12 så vi var hemma tidigare än vanligt :)
Möttes av en överlyclig Theo! Så otroligt härligt när han stäcker sig med armarna och skrattar närhan ser en.
Ganska fort konstadterade vi att en promenad skulle sitta fint. Så vi gick handlade och pratade en massa som vi gått miste om under dom två senaste veckorna. Hur mysigt som helst..

När vi kom hem städade vi lite och sen hamnade vi i soffan. Theo somnade och då tog vi tillfället i akt och sökte upp en semester. Vi hade tidigare pratat om Gotland men inte bestämt något.
När vi kollade runt så hittade vi det perfekta semestermålet.
Tofta på Gotland. Vi bokade, sen ringde jag Ronja! Vi firar alltså Midsommar på Gotland.
Jag längtar så jag spricker. Jag har varit där när jag var liten, men jag minns inte alls särkillt mycket.
Nu ska jag återvända med min egna familj :) UNDERBART!
Fattas bara en Uv Dräkt till Theo så är vi fullkomligt redo! Jag kliver av mitt pass den 23 och åker till Gävle, natten mot den 14 åker vi för att ta färjan över till Visby från Nynäshamn, 07! Kommer bli fantastiskt!









Vad kan man mer önska en en mysig stuga på härliga Gotland med sin familj och dessutom vetskapen om att sin bästa vän då kommer jobba och bo där! Kan det blir bättre!? Knappast! Jag är lyckligt lottat.


Theo har varit bra på nätterna sen senaste anfallet. Tack och lov.
Vi hoppas det fortsätter så!

Imorgon ska jag städa här hemma och om det är fint väder ska vi ut.
Gissar att mamma väntar på nya bilder på Theo ;) Ska fixas.
Nu ska jag natta honom, har saknat det!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0