Skyview

Igår hade vi en otroligt lugn eftermiddag. Jag slappade i soffan med Theo och Johan slumrade en stund.
Vid 20 kom emma och peter och vi snacade vagnar till tusen.. Surrade hela kvällen. Trevligt!

När dom åkt la vi oss och det är nu andra natten i rad som Theo sover på sitt rum. Han får komma till oss på morgonen när J går på jobb för då har han varit vaken.

Jag ska bort på brynjan och lämna lite fakturor. Har skrivit ut bokningsbekräftelser och funderar på om vi ska ta en sväng till min Farmor när vi lämnar Gotland. Johan och jag vill gärna åka skyview på Globen. Johan som är livrädd för parisehjul och har alltid vägrat åka. Nu har jag utmanat honom i denna sak. Den går relativt sakta, det alltså höjden han är rädd för så detta ska bli spännande :P




Sen ska vi göra stan!

Ha en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Tess

Usch jag skulle inte ens åka den där för 1 miljonkronor ;P

2010-05-18 @ 09:49:19
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: sophie

Den går riktigt RIKTIGT sakta. Såg folk som åkte i den när jag var där för att se Gaga. Skulle oxå vilja stå i en sån där kula och kika ut över stan, verkar svindlande kul! :P

2010-05-18 @ 12:21:51
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0