Noll gjort!

Då var fredagen här.. Skönt.

Igår när Johan kom hem efter att ha jobbat över gick vi ner till mötesplatsen. Det var himla trevligt!
Vi stannade och fikade en stund och mina chockladbollar blev uppskattade.
Fick veta att det var tjejkväll på stan så vi strosade en sväng.
Men det var så sjukt mycket folk.. Kent spelade på TantGrön, och på vär tillbaka såg vi att Niklas även tagit plats där. blev lite sugen att hänga en stund men hade varken hörselkopor med mig eller ätit middag så vi gick hem.

Hemma började vi planera lite :)
Och åt middag.

Sen somnade jag som en stock och är enormt trött idag fast jag bara vaknat en gång..
Känns osm huvudet ska explodera.

Jag ska ner på stan idag också, i tråk vädret men ärenden måste uträttas innan helgen så det är bara att köra på. Klockan 17 idag ska jag åka. Vart vet jag inte än men det blir nog bra!

Känns som att miljoner saker ska bli gjort, men inget händer. Jag får absolut inget gjort istället.
Har en lista på datorns skrivbord där det står klart och tydligt vilka som ska ringas och vad som ska göras men jag har fått hjärnsläpp och har inte kunnat bockat en enda grej under hela veckan.

Ha en fin dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0