Måndag



Såg en as bra dokumentär om andra världskriget igår. Otroligt spännande.
Lagade en super god köttfärspaj, och jag lyckades! Händer inte varje gång då jag suger på att laga mat.

Idag blev det en tidig morgon men bra det då vi har mycket att göra.
Har nyss skickat in annoser på blocket. Men jag vet inte alls om jag har betalat? Har inte fattat hur man gör riktigt.
Det visar sig.

Idag ska vi på stan. Jag, Theo, Tessan, Flisan, Sandra, Colin och Emma. Fika på Mocca.
Ska bli mysigt.
Sen ska jag vidare och välja ut min ring :)
Framåt kvällningen vid halv åtta ska jag träffa Lovisa på stan. En umgänges dag med andra ord :)
Härligt!



Jag & Theo på väg till Morfar!




Theo igår när vi städad.



På bussen på väg till valbo :)




Nu ska jag börja dagen här hemma!
Haen bra dag





Kommentarer
Postat av: momma

Jag längtar till fredag , puss på er alla.

2010-06-01 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0