Maj 27, 2010

Jag och Tessan har promenerat HELA förmiddagen, nästan 4 timmar..
Tog oss en vända till ÖoB och sen gick vi och köpte jordgubbar :) Hur trevligt som helst.. Regnet låg i luften hela tiden men vi klarade oss galant ifrån det.

Jag är dock helt j*vla färdig nu.. Känns som att mina ben har blivit två betongblock och jag kan knappt ta ett steg. Till saken har min lilltå förvandlats till en trasig kött stum, skoskav sen någon dag, det vägrar läka och som det ser ut nu överväger jag att kontakta Rikard (min svägerskas man) han är ju expert på det där med nageltrång och grejjer, kanske kan han rent av operera bort min tå ;) måtte det gå över snart!

När vi kom hem drog jag igång med att baka chockladbollar, ska försöka få med mig Johan och Theo till mötesplatsen en sväng! 



Jag skulle behöva er hjälp! BRÅDSKANDE dock..
Mitt lag ligger i topp och vi ska vinna, men jag har känner mig ute på djupa vatten då min chefs mail börjar bli allt mer avacerade. Kan någon förstå vad hon menar?

"Välkommen till fredag den 28 maj

 Äventyret har börjat Du skall nu

börja fundera på följande ……

Vad kallas ett pass som man kan resa med överallt, utan att visa det för någon?

 

Jag vad kan hända och vad kan jag behöva ..

Du skall ha följande med dig för att klara uppdragen och hitta ”hem”  och givetvis finns inge svar på - vad som kan hända!?!

 

  • TANDBORSTE
  • SOVSÄCK
  • ETT LJUS  ELLER EN FICKLAMPA
  • EN MARABOU CHOKLAD KAKA  OCH EN 50 LAPP
  • NÅTT ATT DRICKA OM DU ÄR EN ”TÖRSTLÄPP”

 

FÖRESLÅR BEKVÄMA KLÄDER OCH SKOR !"

 


Jag har det hur bra som helst just nu. Det händer grejjer hela tiden.
Nästa vecka är i princip fullspäckad och trots att jag slutat jobba har jag svårt att få tiden att räcka till.
På onsdagen ska jag med föräldragruppen till hemlingby och grilla, torsdag ska vi ha avslutning med Mötesplatsen och fredagen åker vi till R. Med andra ord finns måndag och tisdag som oplanerade dagar och jag tror dom så får förbli.. för mitt allt görande ska det ju hända saker som får det att fungera här hemma och just nu har det blivit stiltje på den fronten :) Jag fyndade iof en störtskön gungstol på rödakorset igår.. Hur härlig som helt.




Hoppas ni har en fin dag!




Hur bra man än har det finns det alltid något/någon man saknar!
Örebro känns lockande i sommar.




Kommentarer
Postat av: tina

KOMPASS

2010-05-27 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0