maj, 19

Igår kväll tvättade vi för brinnande livet och fick en massa annat gjort också.

Theo grinade och gnällde fram till halv två typ. Då hämtade Johan in honom till oss.
När jag just somnat om vaknade jag av att det ringde i köket!? Johan mobil.. Han kliver upp och säger att det är jag som ringer.. Men det gjorde jag ju inte, så jag får en snille blixt och kollar på Theo som vänt mig ryggen till.
Mycket riktigt där ligger han och knappar på min mobil. Det var kanske inte hela världen. Det värsta var att jag hade två sms från Emma: "Har det hänt något?" "Du ringde? Ring upp mig igen om det hänt något"

FANS JÄVLA SKIT! Då har man väckt upp dom mitt i natten också. Fick skamset sända iväg ett ursäktade sms och förklara att det inte hänt något mer än att Theo fått tag på mobilen.. Så det är antagligen inte bara vi som är trötta idag.

Vädret verkar inte vara alls något vidare.
Jag ska egentligen träffa Carina idag, gå på öpnna förskola och jobba men jag är rädd att jag måste ställa in som två första. Känner att det får räcka med att handla och vara hemma innan jobb idag, låter kanske skit tråigt. Men så får det bli.

Idag är det nedkomst datum för Lina, ingen bebis ännu men förhoppningsvis snart :) Vet ju hur det är att gå i väntans tider så där i slutet, usch var fy och blä.

Nu har jag en grinig pojke här hemma som ska få morgonvälling.

Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: sophie

Det var inte första gången Theo ringde på egen hand, inte sant? :P

2010-05-19 @ 19:44:35
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0