Kallskuret..

Jag pysslar och knopar ihop ett schema som Johan kan förstå sig på.. PLANERING! :)
Det blir kallskuret älgkött, potatisgratäng och gräddsås till middag.

Känner mig som 17 igen emellan åt och ser hur satans kul jag ska ha dom kommande åren. Jag tror och hoppas på det iaf.. Och hoppet kommer man ju långt på!?

Theo har sovit som tusan idag och nu är det full rulle här hemma. Han borstar tänderna  för fulla muggar och samtidgt rinner tårarna, inte för att han gråter. Det är nog förkydningen och därmed blir vi inomhus imorgon och hoppas det blir bättre. En städ dag kom lägligt..

Jag dagdrömmer i vanlig ordning och ringer min chef. Hon berättar om livets baksida och jag kan känna en uns sympati faktiskt. Men vi pratar om möte och om mitt nya schema denna månad. Plockar dit och bort för att det ska funka.. Jag kan se nya friluftskläder då lönen kommer...

Nu väntar potatisgratängen (som var färdig i en påse, bara att värma på) ;) i ugnen och Johan kliver innanför dörren vilken sekund som helst. Det enda som skulle göra denna dag bättre än den redan är, skulle vara att Theo inte var så förkyld och att min ytters lilla huvudvärk dunstar bort..

"Jag kan se ett vildmarksbad, en fin trägunga och en stor rabatt med MASSOR av fina blommor och kryddor"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0