God natt.

Har haft en jävligt tuff kväll på jobbet. Skönt med arbetskamrater man kan lufta med ibland.
Hur som helst har jag nu kommit hem till GLADA nyheter här hemma. :) Det pirrar i magen av förväntan!

Jag har börjat packa och ser fram emot en helg i sundsvall med Pappa, vi ska planera ny verksamhet in i minsta detalj och jag ska få en bättre inblick i företaget. Känns otroligt spännande.

Theo sover gott på sitt rum och jag borde verkligen inte fastna vid datorn, jag borde duscha och gå och lägga mig.
Imorgon ska jag ta del av föreståndarträffen en sväng innan jag gör mitt sista pass för denna termin, hur nästa ser ut är ännu oviss. Mötesplatsen ska få ett uppryck iaf.

Nu ska jag slänga mig i duschen och sova!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0