8Maj, vad är det för en dag, för det är ingen vanlig dag....? Hurra hurra hurra



Gröt på morgonkvisten är aldrig fel. Varken för Theo eller Johan. Jag skulle däremot aldrig inta något liknande.


Tröttmasken är på.



Igår på nian :) "Tittut" uppskattades väldigt :)





Sötnosar.



Här har vi nyss kommit ut från musikhuset där Theo fick farmagryta att äta :) Mätt och belåten.


Gårdagskvällen var ganska dryg till en början. Men framåt kvällen plockade Prikken fram gitarren, han är ju gammal MoraTräsk deltagare så han kunde verkligen spela ;) Vi spelade och sjöng dom två sista timmarna, Corenlius, Totta och "Utan dina andetag" Underbart roligt och när klockan närmade sig tolv hade jag lätt kunnat stanna kvar lika länge till så länge vi splade och sjöng. Men vi fick vackert bomma igen.

Idag vet jag inte hur dagen blir. Johan sover, men jag vetatt han ska iväg på förmiddagen.
Kvällen blir det Mötesplatsen igen, hoppas jag jobbar med någon som kan spela gitarr ;)

Tro om vi fått hundvalpar hemma inatt!?

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG!
DET ÄR MIN LILLASYSTERS 17 ÅR DAG.
GRATTIS FANNY, DU FIRAS I VECKAN NÄR DU KOMMER HIT :)


Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack så mycket! Längtar till Torsdag :D Kramar

2010-05-08 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0