4 Maj



Vi knallade bort och mötte upp Tessan och Flisan. :)
Efter det gick jag på Brynjan och satte upp affischer och skrev ut schema.


DÄr var även Tobbe som var måttligt less efter att ha bytt gardiner i varenda fönster :P


Linda var där och fixade förberedelser inför Forever Yong.
Jag försökte boka biljetter till Linköping men det gick inte alls min väg. Får fixa det imorgon.





Har hela planläggningen på kylen. Mest för att Johan ska kunna se.
Han förstår ingenting av vad som står i min kalender (helt förståeligt) då jag har mitt egna lilla språk där ;)



Men där finns ju inte bara tråkiga grejjer utan vi fyller den även med fina kort och annat :)


Johan har lämnat in bilden på tvätt, invändigt och utvändigt. Mer än behövligt :)
När han kommer hem ska han skjutsa iväg mig. Vet inte alls hur länge det tar att bygga naglar. Vi får se.
Skulle behöva tvätta egentligen men jag får nog ta det imorgon på morgonen eller torsdag.. Kanske kan Carina eller Tessan komma över och hjälpa mig en stund..? ;)

Har slängt ihop en pyttipanna till J (Mamma, jag gjorde den själv, ingen färdig påse) Haha, men glömde ägg. Och en sak har jag lärt mig efter 3 år tillsammans med honom. Han äter INTE pyttipanna utan ägg.. Men det får han nog lösa själv.

Det är kaos på Bynjan och apa mycket att göra och fixa inför Forever Youg. Och helt plötsligt slog det mig att Syrran kommer ju nästa vecka :) Kanon! Det blir en tradition av detta arrangemang.
Ska försöka få tag i Rebecca också och kolla om hon kunde haka på. Är ju lite halv skrajsen för den där Dogge och hoppas innerligt att Niklas tar den biten ;) Så kan iaf jag och Rebecca sköta modevisningen. Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag gör amig iordning.

Ha en fin kväll.



Kommentarer
Postat av: Tess

ja kan hjälpa till :)

2010-05-04 @ 19:04:14
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0