17 maj


Skulle ju faktsikt kunna tänkt mig att spenderat denna dag i Oslo! 17 maj. Det var en dag jag aldrig kommer glömma.. Hur skoj som helst även om skallebanken sen dagen innan och smaken av galla också är ett minne som sitter kvar ;) Men kul som 17 hade vi det året!

Knasigt..

Har haft en kanon dag ute i solen här i Sverige också för den delen! 
Mötte upp Tessan och Flisan och vi gick mot dollar.
Strosade runt ett tag, hittade en gunga som jag ska köpa med mig till Ramsele, mama kan ha den på hennes gård. Sen fick jag meddelande av Carina som tyckte att vi skulle ta och äta glass så vi mötte henne vid Brynäs Centrum. Käkade glass och myste. Dock gick solen i moln och det blev en aning kallt, men det var trevligt ändå :)

Sen gick och Theo hemåt. Jag funderade på hur jag skulle hinna med allt innan jobbet, men sen slog det mig igen. Brynjan har stängt för sommaren. Bara öppet dagtid, så NEJ jag ska inte jobba ikväll. Jag ska bara vara hemma. Vet att man verligen egentligen inte får säga så, (får det finns mycket att göra hemma) men jag blir lite rastlös faktiskt då jag inte har något planerat. Som sagt finns det tusen ting att ta tag i här hemma så sysslolös blir jag nog inte. Tvätt tid har jag dessutom så det går ingen nöd direkt.






Vi har iaf en mysig morgon hemma, vi vädrar ut lite och käkar smarrig gröt. Barntv i högsta hugg förstås.




Tupplura utomhus är bland det bästa!



Sötisen.



Fokuserad som tusan på mobilen.





Theo har varit super mysig hela dagen. Vill gärna kramas och gosa näsa mot näsa.
Hur mysigt som helst.

Nu ska jag utan stress börja göra middag här hemma. Härligt.
Dom ringde nyss från JC, syrran byxor är sydda och klara :) Hämtar dom antagligen imorgon eller onsdag!


Nu fortsätter dagen!
Ha de fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0