1 maj.


I onsdags kom mamma. Vi gick på stan och kikade en stund sen började jag jobba.
Torsdagen var vi på stan HELA dagen och mina fötter värkte som en galning när jag kom hem.
Hittade en n affär, Suff4kids.. Med mina favoriter, Villervalla :) Theo fick ett par byxor och en super fin mössa av mormor.

Vi gick i alla affärer och käkade lunch tillsammans.
När vi kom hem lagade vi till älgstekarna :) Harry kom förbi också. God middag kan jag lova att det blev.
I går åkte vi till Valbo, gick i varenda affär där också tror jag :) Theo fick en jätte fin vårjacka av mamma :) Ja, han har fått lite av varje faktiskt. Tackar för det :)

Rebecca fyllde 24 :) GRATTIS!

Mamma och Johan skötte tvätten då jag tog på mig jobb.
Kanske den längsta kvällen i hela mitt liv. Allvarligt!
Om någon i Gävle, mellan 16 och 25 läser min blogg... KOM TILL MÖTESPLATSEN!
Vi hade tre besökare under hela kvällen, alltså mellan 17.00-00.00
Jag målade med akvareller och försökte få tiden att gå.
Det är ett as mysigt ställe så jag hajjar inte varför det inte kommer fler ungdommar.
Jag är van Brynjan, med 80 besökare varje kväll och ett sju attans drag..
Timmarna blir långa.
Men vi grillade korv och mamma kom och drack kaffe en sväng.

Ullis kom innan stägning så vi åkte bil runt i stan och kollade läget. Vilken kväll.
Det drypte av fulla ungdommar och jag undrar om ens hälften var mydiga?
Halv ett kom jag hem.

Halv sju vaknade Theo. Nej, jag var inte så pigg på att kliva upp, men ingen annan tycktes vara det heller ;)
Tur att Theo är på lysande humör :)


Att borsta tänderna har blivit en favorit syssla :)





Infinner sig detta humör går tidiga mornar och sena kvällar ihop ganska bra ändå :)



Tröttöga ;)


Som ni kanske ser har jag nu min kamera i funktion.
Jag fick en adaptor av Anders, till den behövde jag bara köpa en insats för 49 kronor, för att kunna ladda mitt batteri, så jag sparade alltså 350 kronor och år nu betydligt bättre bilder :) Tack!

Johan och Mamma sover fortfarnade och jag funderar på att leka jaga med Theo så dom vaknar ;) Nä då..

Idag är ju dagen med stort H! HOFFMAESTRO!
Vet inte vad vi ska göra på förmiddagen riktigt. Men vid halv dag ungefär ska vi göra oss klara för kvällen, gå ner på stan och äta och dricka gott, kanske ser vi en skymt av 1 maj tåget och avundas dom människor som står för sina åsikter. Jag skiter i mina idag. Vidare till Anders och Carina för att sen gå på konserten.
Då den blev framskjuten så pass mycket gissar jag på galej efteråt. Jag vill dansa!
Mamma håller skutan igång hemma :)


Det blir en bra dag. Solen är framme, Fiffi på tv och jag är as laddad ! :)

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0