Värk i hela kroppen..

Då var vi hemma igen.

Traskade bort till Brynjan och Theo vakna lagomt till förläsningen började, så klart :) Som tur är har jag världens bästa chef och kollegor som tog väl hand om honom så jag kunde lyssna på snacket! I goda vänners lag är det aldrig problem att ha honom med! Dessutom syns det att trivs bland mycket folk, blir han osocial på äldre dar kan ingen skylla på mig iaf ;) Alla älskar honom och han älskar alla, hittils iaf ;)

Sen mötte jag upp Tessan och vi gick och handlade blöjor, välling och våtservetter.
På vägen började det regna och vädret är dåligt idag.
Men sol i sinne, tillskillnad från igår.
Däremot har jag en träningsvärk som inte är acceptabelt.. Jag orkar knappt lyfta Theo för jag har så ont.
Nästa vecka kör vi på :)

Jag har damsugit här hemma och det gick bra med Theo, han blev lite ledsen men sen fattade han att det inte var farligt ;) Skönt att det blev gjort innan jag åker iaf.

När Johan kommer hem ska vi kanske åka och handla igen.. Gröna skylten tydligen ;)
Ikväll ska vi till Carina och Anders, det ska bli trevligt!

Ha en fin kvälL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0