Jag blir en känd frisör..




Idag tog vi sovmorgon (JAG TOG SOVMORGON) Theo somnar tidigt och vaknar tidigare. Just som vi önskat, fram tills att vi båda blev lediga och vill sova längre ;) Imorgon är det min tur att kliva upp.. Johan har tagit Theo i två nätter och imorse sov jag ända till halv tio.. Så det är min tur nu.

Jag och Johan tog en promenad till Sisjön, det var kallt men man blir pigg iaf :) Vi kollade på Stadium och jag hittade en fin jacka men sket i det.. Börsen känns av innan den knappt öppnats och vidare skulle vi..

När vi kom hem blev det lugnt ett tag. Theo käkade Pasta Bolognese och sen åkte vi mot Kungsbacka där pengarna rullade iväg.. Men ack så nöjda vi var när vi var färdiga ;)

Johan har hittat sin vår jacka och den var skit snygg. Jag hittade två jätte fina tröjor. Theo fick fina prylar till sitt rum och att han hade strumpor på sina händer fick jag höra allt för många gånger (jag hittade inte hans vantar här hemma innan vi åkte) Vantar måste han ju ha.. så det blev idag ett par strumpor på händerna ;) Det påpekades mer än en gång kan jag lova och jag ska leta på vantarna fort som tusan till grabben.. ;)

Badrummet hemma ska inredas och jag hoppas det blir bra. Underkläder har vi nu så det räcker ett tag iaf..




Theo mår super här i Göteborg.

Jag har fått tips på något osm heter feskekyrkan som kanske ska besökas på lördag. Kan bli spännande.


Iövrigt roar vi oss lagomt här..




Vi har alltså en blanding av rakapparat och vin här hemma och Linus låter mig fixa hans hår..





han får skylla sig själv.. Det kan jag lova :P


BILDEN INNAN: VÅRT TRÄSKTROLL!


Bilderna efter..



       




Gissa om jag är sugen på att lägga ut ett helt nytt album på facebok? Men bilderna är copyrightade för bloggen :P

Men ikväll har vi alla fått ett gott skratt!
Så här går Linus till jobbet kommande arbetspass ;)

Imorgon får vi se vad som händer..
Jag ska snart sova gott och njuta när jag vaknar nästa gång av att behöva gå upp och värma mat åt lilla trollet ;) 
Dessutom längtar jag extra mycket till påskhelgen, trots att många är förbyllade över att jag inte åker hem på en årets hemvändar dag, så ska jag njuta av att fira med en av mina bästa vänner på nytt ställe, påsken på annat ställe än R blir förtsa gången på 23 år för mig. Det kanske är på tiden? ;) 


ha de bra.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0