Sol i sinne



Vi har busat i snart två timmar och Theo ligger numera och snarkar högt inne i hans rum.
Han springer runt överallt i gåstolen och skriker glädjetjut.
Ibland stannar han upp och tokhoppar i den, jag är livrädd att den ska gå söder.
För det första är det inte ens våran utan vi har lånat den av Johans bror, för det andra är jag ju främst rädd att han ska göra illa sig? Men dom borde ju vara hållbara för att studsa i lite?




Hans leksaker som han fått uppskattas till tusen och allt är super gott att tugga på.




Jag själv har en kanon dag, VERKLIGEN i jämförelse med gården!




Vad kan göra en mer glad än detta leende?




Här kommer levade BEVIS på att jag lyckat hålla blommorna vid liv. Alla utom en.
Jag jobbar för fullt med detta uppdrag och har satt alarm i telefonen för att det inte ska gå veckor mellan vattningarna.
   


Denna är slut. Den har gjort sitt här i vardagsrummet och är just nu det fulaste vi har här hemma.




Det är sex and the city på tv, men det är bara repriser.
Jag ska börja laga pytt i panna tills Johan kommer hem.
Sen blir det en tur till brynjan också för att lämna en tröja till Malin.

Solen ha försvunnit men vissa dagar har man sol i sinnet ändå ;)
Vill att Johan kommer hem..




Undra hur länge min skatt behagar sova denna gång? Han sov ju jätte länge och bra inatt och ändå har han sovit mycket idag också :)


Nä, lär passa på att plocka bort alla leksaker innan han vaknar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0