Predikanten






Theo och Leia är super vänner.



På förmiddagen tog vi en lång promenad mot Frölunda. Det blev ingen stad idag, det blev en ute dag här istället.





Visst är det en sjukdom när träden ser ut så här?


Theo fortsatte sova ute när vi kom hem, men vaknade glad och mysig efter en stund.



Just nu lagar Linus middag. Entrecote, potatisgratäng och hans egna bea sås :) Till efterrätt lagar han en äppelpaj och det vattnas i munnen :) Fotboll på tvn; SÅKLART!? Kalmar FF mot Göteborg.. Fan så tråkigt det är med fotboll ;)




Jag har gett mig i kast med den nya boken, den börjar bättre än jag förväntat mig och nästa gång Theo somnar ska jag läsa lite till ;)

Jag har packat ihop lite och ikväll ska vi nog se melodifestivalen. Imorgon bitti åker vi hemåt och det vill nog varken jag Johan eller Theo egentligen. Back on Track!?

På måndag påbörjar jag mitt livs kanske hittils svåraste utmaning. Men jag ska klara det!
Men det är på måndag, och jag ska inte ens tänka på det idag.


Ha de bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har alltid trott att när träden ser ut sådär så är det fåglar som har byggt bon :p

2010-03-14 @ 14:20:46
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Saknar er!!

2010-03-15 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0