Fredag

Fredagmprgon och vi är på väg.


Igår kväll hälsade vi på Tina och Rikard, fick god herman kaka :) Johan ville stanna och se matchen så han körde bara ner mig på stan och tillbaka igen.

Mötte upp Carina kvart över sju. Sen tränade vi en timme och jag var helt slut i hela kroppen.. Skulle knalla hem sen men det blev så vi stod och prata hur länge som helst istället, mycket trevligt. Som tur ringade Johan och då hade jag ju inte kommit hem än så jag fick skjuts hem, mina tår hade förfrusit ;)

Väl hemma blev det inte mer än att somna. Theo var däremot vaken ett tag igår kväll. Men sov inget längre på morgonen för det. Kvart över 6 slog han upp sina blå..
Nu sitter vi och ska snart äta välling, sen blir det föreläsning på Brynjan.
Måste gå och handla lite också och städa.. Ikväll ska vi bort.
Imorgon åker jag..

Nu till träningsvärken och bajsblöjan!


Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0