Det blir en dag i Bollnäs..



Vi är tok laddad för en dag i Bollnäs.


Det snöar jätte mycket hemma och jag ser att har fått vidriga påsar under ögonen, tackar än en gång för den otroligt braiga "trolla bort påsarna" krämen från MUS.
Tappar lusten när jag tittar ut. Men sen vaknar Theo, på strålande humör och jag känner att det kommer bli en kanon dag bara vi har tagit oss hemifrån in i det varma osnöiga tåget. ´

Men hur mycket snö är det tillåtet att snöa? Beräknar att gå ännu tidigare då jag vet att det brukar bli bång styrigt med vagnen ute (då dom knappast är ute och skottar)

Theo var vaken till och från hela förnatten, men det var bra att jag sov där inne. Jag hann inte vakna upp så mycket :) Idag ska vi trötta ut oss så vi får sova ordentligt. Vet ej om jag ska jobba eller inte. Johan får höra av sig under förmiddagen.




Johan har fortfarande feber och är dålig! :(
Men jag kan ända inte låta bli att små le när han kvider från soffan "Snälla våfflan kan du hämta papper så jag kan snyta mig" ;) Blir skönt för honom att vi åker. Då kanske han är piggare ikväll än vad han var igår!


Nu ska jag göra sista rycket här hemma innan vi gör ovädret sällskap ner till stationen :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0