Ramsele..

Vi har haft hur hräliga dagar som helst med en blandning av allt möjligt :)


Vi inledde dagarna med "FörSommarFesten" i sel :) Hos Rebeccas pappa. Det var jätte roligt.. När det blev kväller kunde man känna en markant skillnad på norr och norr, fan så kallt det blev.. Sammy Boy sov inne så vi bestämde oss för att åka ner på byn, hem till Kristoffer.


Skratta så magmusklerna värkte fick vi göra..



Kameran var kanske inte allt för populär..


Jag tycker om att komma hem till barndomvänner..


Nina och Ki i full huggning..


Kusin Tina och Carro var där :)


In i värmen och där blev det drag..





Då vi inte har någon krog hemma skulle man kunna säga att vi förvandlade hela Faxen (eller iaf vardagrummet) till ett stort dans golv.. Det var hur kul som helst och jag och Johan drog oss hemåt kring 03, det var inte igår vi kunde gå ut tillsammans och inte heller igår vi fick en gemensam sovmorgon så vi var mer än nöjda dagen efter även om huvudet dunkade en aning.. Men bara en aning ;)



Sen firade vi så klart Ronja som tagit Examen, hon var så fin!
Det bjöds på goda tårtor och massa skratt även där.

På bilen ser ni även Ronjas Farmor, hon är lite av min och Johans Idol, så frän tant får man sällan träffa :)









Vi spenderade en hel del tid hemma hos Mammsen också.



Theo fick tid med Mormor och valparna var en stor Succé :)


Jag fick umgås med SysterYster

Och mysa med hundarna! Vi blev sugna som tusan, men man lär ju inse sina begränsningar.. Haha


Theo har mått gott och varit nöjd mest hela tiden!


Forsen, stenarna.
Vi besökte Räbbstugeforsen!
Otroligt fint, och häftigt nu när dom släppt vatten!









Vi skulle knäppa kort i grytorna, men då Fanny stack iväg kunde jag höra mamma SKRIKA!
Haha vi sket i det utan disskutioner, hon hade nog inte tyckt så mycket om att vi balanserade på stenarna intill forsen ;) Men det hade blivit bra bilder!



Vi hälsade på Morbror Lelle i Nässjö.


Fina fönster konst verk :)





Han har nog längtat efter att få vara med på bild här på bloggen ;) haha..


Sen blev vi bjudna på middag på Kvarnbacken :)
Urkul och mysigt. Dom har så fint där hemma.





Vi blev bjudna på grillat ute på deras (inte helt färdiga) altan. Det kommer bli perfekt där uppe!




Dennis hade köpt hem Kräftor :) Och Jessica hade bakar en jätte god rabarber paj :)
Tack för en super middag!


Jag fick vara med Eskil och han blir så stor. Första gången kissade han på mig, den här gången blev det inte så ;)
Sötnöten.


Grabbarna rörmokar vid datan.



Vi hann med ett besök hos SockerBagarn också. Jätte god lunch och trevligt sällskap.




Efter det gick vi hem till mamma igen.







Eskil skrattade högt när han fick vara med hundarna :)




Och Lilla Lovan som blivit en stor tjej nu kom ju också. Hon är så häftigt den flickan!
Haha.. jag skrattar åt nästan allt hon säger, men när hon kryper under täcket och berättar att hon ska gömma som för "bråskan" (åskan) då skrattar jag som en galning.


Eskil gungar :)






Jag har varit tok flitig med kameran, men blogg.se är inte så jätte smidig att ladda upp bilder via så några behåller jag för mig själv..




På tisdagmorgon åkte vi till sundsvall. Vi sov hos pappa, fast han var inte hemma.
Igår kollade vi på tre nyrenoverade lägenheter som var jätte fina men som inte låg så bra till..
Idag kollade vi på en annan som vi gillade jätte mycket, så nu håller vi bara tummarna och hoppas vi får den.


På hemvägen stannade vi till u Huddik och åt en super god middag på TEXAS SALOON. Verkligen att rekomendera.. Kom hem ganska sent och har packat upp.
Theo har somnat och vi ser fram emot morgondagen. Det är så skönt att kunna vara tillsammans allihopa.


Nu ska jag fortsätta komma till rätta här hemma.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0