Torsdag idag..

Då var vi hemma men på väg igen..

Jag har suttit hos Frissan hela förmiddagen, men nu är jag iaf nöjd med det i övrigt totalt bortglömda håret som börjat leva sitt eget liv.
Sen mötte jag upp Carina och Johan på stan. Bytte några ord ett tag och bestämde ny träff imorgon :)



Theo med "LäraGåVagnen" som han fått av gammelmormor :)




Jag kan inte själv riktigt fatta att det är Theo på bilderna ovan, han har blivit så stor på så kort tid, känns som att det var igår jag vankade runt med honom i magen och funderade på hur han skulle komma att se ut..

Tiden går så fooooooort!


Dagens bästa nyhet:

Tanten ringer och säger, "Det finns fyra intresserade utöver dig och din sambo, men om ni fortfarande vill ha lägenheten så kan ni betrakta den som eran"
Jag skriker inombords (JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)
 Men håller mig kylig och säger att det var snällt av henne, vi ser fram emot att bli hennes hyresgäster..
"Då skickar jag kontraktet på posten imorgon och hoppas ni kommer trivas och att vi snart ses igen"

Mysig liten tant det där och jag och Johan är uppöver öronen glada att vi hittatde en bostad som vi tyckte om tillslut...


Städ kväll känns det som.. Har vi varit här hemma i 24 timmar ens? Det blir stökigt med en gång, helt otroligt :)

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Caroline

GRATTIS TILL LÄGENHETEN :D Var det den du surrade om? :D

2010-06-10 @ 20:08:56
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0