Tisdag


Vår vagn har numera ganska kort suflett så igår köpte jag den bästa prylen.
Som en förlägning, med solskydd 50 i. Den är supen bra. Theo blir helt skyddad från solen, lärr att fästa och får plats i skötväskan utan problem.




Idag har vi varit ner på stan en sväng och fixat lite..
Nu är vi hemma. Jag och Theo ska överraska Johan med en smarrig middag, Fetaostfylld fläskfilé, klyftpotatis och sås.. Sen blir det jordgubbar och glass till efterrätt :) Har köpt ett kortspel också. Bibeln, som vi spelade hos Carina i helgen.. Haha.. Så det ska vi fördriva kvällen med. Kanske blir vi fullt ut ovänner när dom värsta hemligheter om varandra kommer fram ;) Men hhaha det blir nog roligt ändå..

Igår beställde vi våra ringar. Super fina är dom iaf och på torsdag kan vi hämta ut dom!

Imorgon ska jag och Theo med föräldragruppen till hemligby och grilla. Ska bli trevligt.
Och på kvällningen ska jag träna med Carina! På tiden måste jag säga!
Torsdag kommer med full huggning och då är det fullt upp mest hela dagen.
Fredag åker vi till Ramsele, har inte varit hemma sen i julas så det är inte en dag för tidigt.
Ska träffa massa vänner, hudvalparna, hälsa på min kusin och bara ta det allmänt lungt.

Min bästa vän tar ju examen och flyttar till Gotland så vi ska uppvakta henne också. Hade ju som planerat att säga hej då i tron om att vi inte skulle ses under hela sommaren, men så blir det ju inte. Vi ska ju för 17 fira midsommar tillsammans på Gotland :)

Nä nu ska jag göra mat här hemma medans Johan är och tränar.
Ha en fin dag! Solen strålar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0